
Najczęściej zadawane pytania
Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty. Jeśli chcesz opłacić zamówienie przy odbiorze do realizacji przystępujemy od razu. Tak, napisz do nas w uwagach do zamówienia, że skrzynia ma być prezentem a nie dołączymy do niej paragonu. Paragon lub fakturę wyślemy do Ciebie w wersji elektronicznej. Tak, dołączamy paragon do zamówienia. Skrzynie Allebox zwykle są prezentami, dlatego paragon można otrzymać w formie elektronicznej. Poinformuj nas o tym w uwagach do zamówienia. W każdej z naszych skrzyń znajdziesz spersonalizowane gadżety prezentowe oraz apetyczne smakołyki. Każdy zestaw jest unikalny! Przykładamy niezwykłą wagę do produktów które Wam oferujemy. Są to smakołyki renomowanych producentów o długim terminie przydatności do spożycia. Data ważności skrzyni jest równoznaczna z najkrótszą datą ważności dowolnego produktu spożywczego znajdującego się wewnątrz. Personalizacja to coś, co nas wyróżnia. Znajdziesz ją na ściance skrzyni Allebox, oraz dwóch lub jednym (w zależności od rodzaju skrzyni) produkcie wewnątrz. Liczba spersonalizowanych produktów różni się od rodzaju wybranego zestawu. Wersja PREMIUM - 2 produkty z personalizacją + skrzynia Allebox Wersja CLASSIC - 2 lub 1 produkt z personalizacją + skrzynia Allebox Wersja SMART - 1 produkt z personalizacją + skrzynia Allebox Personalizujemy produkty na kilka sposobów Grawer - wykonany nowoczesną techniką laserową, cechuje się niezwykłą precyzją i wysoką jakością Nadruk - wykonany metodą sublimacji gwarantuje intensywność i trwałość barw, Technika UV to kolejny rodzaj niemal niezniszczalnego sposobu nanoszenia wzorów. Haft - wykonany przy pomocy hafciarek komputerowych jest solidny i niezwykle dokładny. Jak mówi stare przysłowie "Klient nasz Pan", dlatego jeśli życzysz sobie wykonanie personalizacji na wszystkich produktach znajdujących się w Alleboxie, poinformuj nas o tym w uwagach do zamówienia. Projekt do zamówienia wymaga Twojej akceptacji. Im szybciej go zaakceptujesz, tym szybciej przystąpimy do działania. :) Tak, jeżeli uprzednio sprawdzisz przesłany do nas tekst, w języku którym chcesz, aby został wykonany. Zwracamy uwagę na to, że personalizując w innym języku pojawia się ograniczenie w postaci mniejszej ilości oferowanych czcionek. Tak, do każdej skrzyni dołączamy łom lub piłkę i kłódkę w zależności od rodzaju zamówionego boxa. Damska wersja boxa posiada piłkę i kłódkę oraz zagadkę do rozwiązania, natomiast do męskiej dołączyliśmy łom. W linii Deluxe wyróżniamy 4 rodzaje boxów, występujących jedynie w wariantach PREMIUM i SMART. GreenEco - Ekologiczne prezenty sprzyjające środowisku zamknięte w zielonej skrzyni. WhiteLady - Prezenty dedykowane tylko kobietom, kolor skrzyni zmienia się tutaj na biały. Classic - Klasyczne upominki dla niej i dla niego, zachowane w tradycyjnej skrzyni. DarkWood - Stylowa, opalona skrzynia kryjąca w sobie upominki tylko dla mężczyzn. Przede wszystkim skrzynia i nadruk. Wiemy, że każdy z Was jest wyjątkowy i chcemy aby nasze boxy były takie same, dlatego stawiamy na różnorodność. Wysokiej jakości produkty i dedykowane skrzynie to nasz znak rozpoznawczy. Wymiary skrzyń znajdujących się w zestawach Premium i Classic to 27,5cm x 27,5cm natomiast skrzyni Smart to 20,5cm x 27,5cm. Nie, zamówienie możesz złożyć nie będąc zalogowany/zarejestrowany. Swoje uwagi możesz zamieścić w polu o nazwie “uwagi do projektu”. Wykaz alergenów oraz wartość energetyczną produktów spożywczych znajdziesz tutaj. Dokładny skład kosmetyków jest tutaj. Tak, po uprzednim skontaktowaniu się z nami poprzez emailbok@allebox.pl lub dzwoniąc pod numer informacyjny +48 (17) 227 57 77 Tak, daj nam znać co do terminu wysyłki w polu “uwagi do zamówienia”. Status zamówienia aktualizujemy drogą mailową. Tak, dbamy o to aby skrzynka dotarła do Was w nienaruszonym stanie, solidnie ją zabezpieczając. Żadne wstrząsy jej nie straszne! :) Zamówienia możesz składać za pośrednictwem strony internetowej allebox.pl, drogą mailową bok@allebox.pl, dzwoniąc pod numer +48 (17) 227 57 77 lub za pośrednictwem facebooka. Nie, zamówienie możesz złożyć nie będąc zalogowany/zarejestrowany. Zdjęcie wraz z numerem zamówienia prześlij na adres bok@allebox.pl Im większe i wyraźniejsze zdjęcie prześlesz tym lepiej będzie się prezentować. Jeśli Twoje zdjęcie nie spełni określonych warunków, skontaktujemy się z Tobą. Tak, w takim przypadku za przesyłkę płacisz tylko raz. Dbamy o Twoją kieszeń. :) Tak, wysyłamy przesyłki za granicę, koszt wynosi 99 zł. W krajach UE termin dostawy trwa około dwóch tygodni. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu. Paczkę możemy wysłać za pośrednictwem: Kuriera DHL, Pocztex 24 na sobotę, Pocztex 24, InPost paczkomat na sobotę, InPost paczkomat, InPost Kurier. Swój Allebox możesz też odebrać osobiście. Decydując się na kuriera DHL lub Paczkomat InPost wybierasz najszybszy sposób dostawy. Zanim się obejrzysz box już u Ciebie będzie! Specjalizujemy się w prezentach, i o to kolejny, który dla Was mamy. Wszystkie opcje wysyłki są darmowe. :)Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czy skrzynię Allebox mogę wysłać na adres osoby, którą chcę obdarować?
Czy skrzynia posiada paragon?
Co znajdę w skrzyni Allebox?
Czy żywność znajdująca się w skrzyniach Allebox jest świeża / trwała?
Które produkty mogę spersonalizować?
Ile produktów mogę spersonalizować?
W jaki sposób wykonywana jest personalizacja?
Czy mogę spersonalizować wszystkie produkty, które są w zestawie PREMIUM?
Chcę indywidualny projekt skrzyni Allebox, czy to opóźni realizację zamówienia?
Czy napis / grawer może być wykonany w innym języku?
Czy skrzynia Allebox posiada już łom / kłódkę / piłkę do metalu?
W jaki sposób odróżnię wersję damską od męskiej?
Co charakteryzuje linię boxów Deluxe?
Co wyróżnia linię boxów Deluxe?
Jakie są wymiary skrzyni Allebox?
Czy aby złożyć zamówienie muszę być zalogowany/zarejestrowany?
Gdzie mogę wpisać uwagi do projektu?
Obdarowana osoba ma alergię pokarmową / nie toleruje laktozy, gdzie znajdę informację o dokładnym składzie produktów?
Gdzie znajdę informację dotyczące składów produktów kosmetycznych?
Produkt w skrzyni mi nie odpowiada, czy mogę wymienić go na inny?
Czy mogę sam wybrać datę kiedy skrzynia Allebox ma do mnie trafić?
Gdzie znajdę informację na temat statusu mojego zamówienia?
Czy towar znajdujący się w skrzyni Allebox jest dobrze zabezpieczony?
Gdzie mogę złożyć zamówienie?
Czy aby złożyć zamówienie muszę być zalogowany/zarejestrowany?
Gdzie przesłać zdjęcia / własne projekty do zamówienia?
Chcę przesłać zdjęcie do projektu. Czy musi mieć określony wymiar?
Czy jeśli zamawiam więcej niż jeden box za przesyłkę płacę tylko raz?
Czy wysyłacie Alleboxy za granicę?
Jakie są sposoby dostawy?
Jaki sposób dostawy jest najszybszy?
Ile wynoszą koszty dostawy?