FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 

 

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty. Jeśli chcesz opłacić zamówienie przy odbiorze do realizacji przystępujemy od razu.

Czy skrzynię Allebox mogę wysłać na adres osoby, którą chcę obdarować?

Tak, napisz do nas w uwagach do zamówienia, że skrzynia ma być prezentem a nie dołączymy do niej paragonu. Paragon lub fakturę wyślemy do Ciebie w wersji elektronicznej.

Czy skrzynia posiada paragon?

Tak, dołączamy paragon do zamówienia. Skrzynie Allebox zwykle są prezentami, dlatego paragon można otrzymać w formie elektronicznej. Poinformuj nas o tym w uwagach do zamówienia.

Co znajdę w skrzyni Allebox?

W każdej z naszych skrzyń znajdziesz spersonalizowane gadżety prezentowe oraz apetyczne smakołyki. Każdy zestaw jest unikalny!

Czy żywność znajdująca się w skrzyniach Allebox jest świeża / trwała?

Przykładamy niezwykłą wagę do produktów które Wam oferujemy. Są to smakołyki renomowanych producentów o długim terminie przydatności do spożycia. Data ważności skrzyni jest równoznaczna z najkrótszą datą ważności dowolnego produktu spożywczego znajdującego się wewnątrz.

Które produkty mogę spersonalizować?

Personalizacja to coś, co nas wyróżnia. Znajdziesz ją na ściance skrzyni Allebox, oraz dwóch lub jednym (w zależności od rodzaju skrzyni) produkcie wewnątrz.

Ile produktów mogę spersonalizować?

Liczba spersonalizowanych produktów różni się od rodzaju wybranego zestawu.

Wersja PREMIUM - 2 produkty z personalizacją + skrzynia Allebox

Wersja CLASSIC - 2 lub 1 produkt z personalizacją + skrzynia Allebox

Wersja SMART - 1 produkt z personalizacją + skrzynia Allebox

W jaki sposób wykonywana jest personalizacja?

Personalizujemy produkty na kilka sposobów

Grawer - wykonany nowoczesną techniką laserową, cechuje się niezwykłą precyzją i wysoką jakością

Nadruk - wykonany metodą sublimacji gwarantuje intensywność i trwałość barw,

Technika UV to kolejny rodzaj niemal niezniszczalnego sposobu nanoszenia wzorów.

Haft - wykonany przy pomocy hafciarek komputerowych jest solidny i niezwykle dokładny.

Czy mogę spersonalizować wszystkie produkty, które są w zestawie PREMIUM?

Jak mówi stare przysłowie "Klient nasz Pan", dlatego jeśli życzysz sobie wykonanie personalizacji na wszystkich produktach znajdujących się w Alleboxie, poinformuj nas o tym w uwagach do zamówienia.

Chcę indywidualny projekt skrzyni Allebox, czy to opóźni realizację zamówienia?

Projekt do zamówienia wymaga Twojej akceptacji. Im szybciej go zaakceptujesz, tym szybciej przystąpimy do działania. :)

Czy napis / grawer może być wykonany w innym języku?

Tak, jeżeli uprzednio sprawdzisz przesłany do nas tekst, w języku którym chcesz, aby został wykonany. Zwracamy uwagę na to, że personalizując w innym języku pojawia się ograniczenie w postaci mniejszej ilości oferowanych czcionek.

Czy skrzynia Allebox posiada już łom / kłódkę / piłkę do metalu?

Tak, do każdej skrzyni dołączamy łom lub piłkę i kłódkę w zależności od rodzaju zamówionego boxa.

W jaki sposób odróżnię wersję damską od męskiej?

Damska wersja boxa posiada piłkę i kłódkę oraz zagadkę do rozwiązania, natomiast do męskiej dołączyliśmy łom.

Co charakteryzuje linię boxów Deluxe?

W linii Deluxe wyróżniamy 4 rodzaje boxów, występujących jedynie w wariantach PREMIUM i SMART.

GreenEco - Ekologiczne prezenty sprzyjające środowisku zamknięte w zielonej skrzyni.

WhiteLady - Prezenty dedykowane tylko kobietom, kolor skrzyni zmienia się tutaj na biały.

Classic - Klasyczne upominki dla niej i dla niego, zachowane w tradycyjnej skrzyni.

DarkWood - Stylowa, opalona skrzynia kryjąca w sobie upominki tylko dla mężczyzn.

Co wyróżnia linię boxów Deluxe?

Przede wszystkim skrzynia i nadruk. Wiemy, że każdy z Was jest wyjątkowy i chcemy aby nasze boxy były takie same, dlatego stawiamy na różnorodność. Wysokiej jakości produkty i dedykowane skrzynie to nasz znak rozpoznawczy.

Jakie są wymiary skrzyni Allebox?

Wymiary skrzyń znajdujących się w zestawach Premium i Classic to 27,5cm x 27,5cm natomiast skrzyni Smart to 20,5cm x 27,5cm.

Czy aby złożyć zamówienie muszę być zalogowany/zarejestrowany?

Nie, zamówienie możesz złożyć nie będąc zalogowany/zarejestrowany.

Gdzie mogę wpisać uwagi do projektu?

Swoje uwagi możesz zamieścić w polu o nazwie “uwagi do projektu”.

Obdarowana osoba ma alergię pokarmową / nie toleruje laktozy, gdzie znajdę informację o dokładnym składzie produktów?

Wykaz alergenów oraz wartość energetyczną produktów spożywczych znajdziesz tutaj.

Gdzie znajdę informację dotyczące składów produktów kosmetycznych?

Dokładny skład kosmetyków jest tutaj.

Produkt w skrzyni mi nie odpowiada, czy mogę wymienić go na inny?

Tak, po uprzednim skontaktowaniu się z nami poprzez emailbok@allebox.pl lub dzwoniąc pod numer informacyjny +48 (17) 227 57 77

Czy mogę sam wybrać datę kiedy skrzynia Allebox ma do mnie trafić?

Tak, daj nam znać co do terminu wysyłki w polu “uwagi do zamówienia”.

Gdzie znajdę informację na temat statusu mojego zamówienia?

Status zamówienia aktualizujemy drogą mailową.

Czy towar znajdujący się w skrzyni Allebox jest dobrze zabezpieczony?

Tak, dbamy o to aby skrzynka dotarła do Was w nienaruszonym stanie, solidnie ją zabezpieczając. Żadne wstrząsy jej nie straszne! :)

Gdzie mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia możesz składać za pośrednictwem strony internetowej allebox.pl, drogą mailową bok@allebox.pl, dzwoniąc pod numer +48 (17) 227 57 77 lub za pośrednictwem facebooka.

Czy aby złożyć zamówienie muszę być zalogowany/zarejestrowany?

Nie, zamówienie możesz złożyć nie będąc zalogowany/zarejestrowany.

Gdzie przesłać zdjęcia / własne projekty do zamówienia?

Zdjęcie wraz z numerem zamówienia prześlij na adres bok@allebox.pl

Chcę przesłać zdjęcie do projektu. Czy musi mieć określony wymiar?

Im większe i wyraźniejsze zdjęcie prześlesz tym lepiej będzie się prezentować. Jeśli Twoje zdjęcie nie spełni określonych warunków, skontaktujemy się z Tobą.

Czy jeśli zamawiam więcej niż jeden box za przesyłkę płacę tylko raz?

Tak, w takim przypadku za przesyłkę płacisz tylko raz. Dbamy o Twoją kieszeń. :)

Czy wysyłacie Alleboxy za granicę?

Tak, wysyłamy przesyłki za granicę, koszt wynosi 99 zł. W krajach UE termin dostawy trwa około dwóch tygodni. UWAGA: W okresie wzmożonej pracy tj. czas świąt Bożego Narodzenia, termin dostarczenia przesyłek ulega wydłużeniu.

Jakie są sposoby dostawy?

Paczkę możemy wysłać za pośrednictwem: Kuriera DHL, Pocztex 24 na sobotę, Pocztex 24, InPost paczkomat na sobotę, InPost paczkomat, InPost Kurier. Swój Allebox możesz też odebrać osobiście.

Jaki sposób dostawy jest najszybszy?

Decydując się na kuriera DHL lub Paczkomat InPost wybierasz najszybszy sposób dostawy. Zanim się obejrzysz box już u Ciebie będzie!

Ile wynoszą koszty dostawy?

Specjalizujemy się w prezentach, i o to kolejny, który dla Was mamy. Wszystkie opcje wysyłki są darmowe. :)

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl